سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی: در جریان اجرای طرح دارویار نبودیم

  • کد خبر: ۱۲۲۵۸۳
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی: در جریان اجرای طرح دارویار نبودیم
رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: طرح دارویار به صورت یکباره و بدون اطلاع قبلی اجرا شد که در هفته‌های اول به دلیل تغییرات کد‌های دارویی و قیمت جدید مشکلاتی را ایجاد کرد.

بی‌باک|شهرآرانیوز، علیرضا شهریاری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت روز داروساز گفت: طرح دارویار از ۲۳ تیرماه آغاز شد و ما و داروخانه‌ها از اجرای این طرح اطلاع نداشتند. تا راه‌اندازی سیستم مورد نیاز برای این طرح و تغییر قیمت‌ها و کد‌های دارویی مشکلاتی را ایجاد کرد.
وی درباره اجرای یکباره این طرح نیز گفت: یکی از دلایلی که این طرح به صورت یکباره آغاز شد جلوگیری از سودجویی و جمع آوری دارو‌ها بود.
شهریاری ادامه داد: در دولت سیزدهم کار بسیار خوبی در حوزه دارو‌ها صورت گرفت و آن اضافه شدن تعداد زیادی از دارو‌ها به بیمه است، اما در این زمینه امیدواریم این اقدام ادامه داشته باشد و دولت دچار مشکل در تامین بودجه نشود.
به گفته رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی، هزار و ششصد قلم دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارد و همچنین ۱۱۹ قلم داروی جدید مانند دارو‌های مورد نیاز بیماران دیابتی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در سطح کشور ۱۴ هزار و ۵۱۷ داروخانه وجود دارد گفت: از این تعداد ۱۳۹۴ داروخانه دولتی و ۱۳ هزار و ۱۲۳ داروخانه خصوصی است. همچنین در مشهد ۷۴۹ داروخانه روزانه و شبانه‌روزی وجود دارد.
شهریاری اضافه کرد: پنجاه درصد دارو‌ها در دست ۹درصد داروخانه‌ها است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->